Reklamace, výměna, vrácení zboží

 

Vrácení a výměna

Víme, že se někdy něco nepovede... nelíbí se vám vybraný šperk nebo jste koupili nevhodný dárek? Nevadí. Vraťte nám ho zdarma i bez udání důvodu (každý důvod nám ale pomůže zlepšit se pro příště). Na rozmyšlenou máte ze zákona 14 dnů. 

Vracené zboží musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly, aby mohlo udělat radost někomu jinému. V opačném případě vám budeme muset něco strhnout z původní ceny, abychom ho mohli dostat zase do formy.

Zboží, které nám vracíte, pošlete s kopií daňového dokladu a vyplněným formulářem pro odstoupení od smlouvy, doporučeně prostřednictvím České pošty, ve vhodném obalu na naši adresu: Lucie Hanušová - Priveskynakrk.cz, U Vodojemu 1381, 271 01 Nové Strašecí

 

  • formulář pro odstoupení od smlouvy si stáhněte ZDE

 

Reklamace

Ajéje, něco není v pořádku? To nás mrzí, ale všechno se dá napravit – ozvěte se nám na +420 775 615 490 nebo info@priveskynakrk.cz a spolu to vyřešíme. Reklamované kousky spolu s kopií daňového dokladu a reklamačním formulářem pošlete doporučeně ve vhodném obalu na naši adresu: Lucie Hanušová - Priveskynakrk.cz, U Vodojemu 1381, 271 01 Nové Strašecí

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů. Další informace týkající se reklamací zboží najdete níže v Reklamačním řádu.

 

  • formulář reklamační protokol si stáhněte ZDE
  • Reklamační řád ZDE